Kabam

Som vanligt gick det tungt för oss gällande lägenheten. Så surt. Förhoppningsvis kanske vi har tur och lyckas få den iallafall. Vilket drabbar vår utomlandsresa lite, vi kan ju inte åka bort mitt i allt. Blir less bara att tänka på allt detta. Snart packar jag fasen min väska och åker själv utomlands haha.. Hade varit skönt.
 
Känner bara att det är så himla mycket att tänka på. Hade mer än gärna vilja ha en fast tjänst just nu. Det hade underlättat hela allt ihop. Jag är lite trött på att höra att jag inte jobbar, när jag sitter här med 4st olika jobb. Jag är lite (ganska mycket) less på att höra dessa tvivelaktiga kommentarer. Känner ba, blöööö..
 
Lite halvkryptiskt inlägg, ja. Det får duga så. Dra mig baklänges, känner mig så less på allt just nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0