Pepptalk till mig själv

Den här hösten/vintern har jag varit så extremt dålig på att träna, har hitta på ursäkter, haft noll energi, djävliga bihålor och helt enkelt ingen motivation till att släpa röven till gymmet. Jag tror det beror på att jag har ingenting att se framemot, för ett år sedan hade jag studentresa, bal och studenten att ''jobba för''. Det resulterade i att jag kom in i bra träningsrutiner som höll hela sommaren, men sen försvann det sakta men säkert. Haha..
 
Jag fungerar lite så, jag måste ständigt ha någonting att se framemot, annars tycker jag att livet är grått och trist typ. Men, vi har prata en hel del om att åka utomlands till våren så jag hoppas att det blir av så jag kan få en nytändning och få tillbaka motivationen. Det hade varit pörf, vem vill se ut som en bulldeg på stranden liksom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0