Jobb till höger och till vänster

Hej på er! Kom för ett tag sedan hem från ett intro på ett nytt jobbställe. Det var andra intro dagen idag, det rullar på och jag trivs. Dock inget super-nytt med tanke på att det är samma chef jag har på Lykebo (alltså ganska likt upplägg i arbetet) plus att jag redan har träffat nästan alla på boendet genom dagverksamheten jag också jobbar på. Så just nu har jag 4 styckna olika jobb om jag räknar med juicen, så himla roligt!
 
Ja gud vad roligt att läsa om jobb, det är ju himla intressant. Not. Någonting som kanske är lite mer intressant är min tid hos frisören imorgon, som jag nämnde i något inlägg tidigare. Jag ska be Emma fota före och efter, sånna bilder tycker jag själv är roliga att se! Och nu kommer jag inte på något mer att skriva.. Hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0