I will never give that up

Hej och hå, nu var det en dag sen jag skrev senast haha, nytt rekord typ (: Tror typ seriöst att det är rekord. Men imorse så for jag och Elin och kollade på björknäs öppet hus och det, det ska bli lite kul att börja dära faktist, ser halvt fram imot det, kommer säkert vara skit läskigt första dagen hehe. Sen har jag vart med Erik sen typ 4. Ibland börjar jag tänka, hur fasen jag skulle klara mig utan han nu, det skulle inte funka, kan tänka mig hur allt skulle rasa ihop totalt, huvva. Jäkla tur att läget inte är så hihi (: aja, godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du tjatar om erik heeeela tiden!!

ingen bryr sig, inse det...

2009-11-15 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0