Onsdag

Den här dagen har enbart spenderats åt att fixa inför imorgon. Har varit och köpt nya täckisar, jacka och vantar. Varit hem till Vibbyn och hämtat min skoter, och packat då såklart. Och nu ikväll har vi varit och kollat på nyaste American Pie filmen. Den var inte den bästa av alla filmer, men sevärd i alla fall :)

Ska gå ner och borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och kolla på lite One tree hill. Sen sussa sött, eller tja brottas sött. Dem senaste nätterna har Erik dragit av mig täcket och putat med hockey rumpan så jag har blivit helt tokig.. Värsta är att han inte ens kommer ihåg att han varit jobbig..

Nåja. Har med mig kameran så ska ta fin fiiiiiina fjäll bilder. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0