You couldn't stop if you tried it

Kom hem från Kalix för ett tag sen. Fick huvudvärk av tjatande bilskola lärare (bilskole? äh skit samma) och alldeles för många varv runt i en cirkel. Äntligen är den delen bort gjort i alla fall. Tänker aldrig mer köra bil med huvudvärk, ingen frukost och för lite sömn. Dra mig baklänges så ansträngande det var.
 
Jag som normalt brukar sova 9 timmar minst varje natt känner mig ganska seg efter ''bara'' ha sovit 6 timmar de senaste nätterna. De timmarna räcker ju egentligen, men när man är van att sova så mycket mer så är det inte konstigt att jag känner mig som en zombie. Börjar snart se ut som en också haha..
 
Så bara för att jag är så värd det så bokade jag nyss en ny sling tid hos duktiga Emma på Guys and dolls! Har velat fram och tillbaka om jag ska bli mörkhårig igen eller om jag ska lägga in mer slingor. Men känner att jag behöver lite ljus nu när det är så mörkt hela tiden. Något i den stilen är väl en bra anledning?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0