så kan det gå

Nu blir jag riktigt sur

helt seriöst

riktigt riktigt sur

för att

jag hade just fått ur låten * jag går i sång med min lärare* från huvudet , men sen hörde jag den nu imorse så nu ären fast igen , så typiskt , HATAR NÄR LÅTAR FASNAR SÅDÄR HAHA : ) och jag var inte seriös med att jag var sur ;D ! jag har väldigt tråkigt just nu faktist :) ska snart hoppa , ja , HOPPA ! in i duchen sen brumma ner till kusinerna igen oså . blir väll kul antar jag , men jag gillar inte barn ;( speciellt inte mina kusiner , eller jo klart jag älskar dom ju men , det ända som kommer ur deras munnar är ; varför :) ? hahaha så jobbigt xD och jag är väldigt irriterad på en person just nu , som typ har utnyttjat mig hela sommaren , tror jag iallfall , och på grund av dig så gick ja miste om en väldigt fin pojk ;o ta dig där bak för jag hatar dig nu :) eller nästan iallafall , kan inte riktigt släppa dig men ska försöka iallafall , HAHAHA min brur är helt cp ,
han sitter och sjunger / skriker ; JAG ÄR LESS PÅ HAN ATT HAN BARA FÅR VARA BYBBA OSÅ BA BUBBA OSÅ BA CHRAACCHHHH OSÅ VARFÖR FÅR HAN SKJUTA SÅNT DÄR PANG?! du är helt cp om du inte vet det kim ;) men näe nu blire till att HOPPA i duschen , pusshej

fuuucckkk you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0