Luleå hockey (:

Hallå & go'kvällens :)
kom typ ganska nydligen hem, ska snart gå och duscha ose någon film
super trött & har ont i huvudet och feber dessutom! great..
gah jag börjar bli lite less på bloggning nu faktist, men men
ja men iallfall så var det vanlig booring skola idag, värsta fet dissningen
av anders typ tre hela gånger hehe! psär unge (: HOPPAS DU LÄSER!

ja men efter skolan så for jag & moa hem till erik som satt och nördade
något dataspel med emil, satt vi där till oskar kom oså traska vi iväg till
bussen, när vi kom till luleå så gick vi och åt på max! fett.. jag är bra på
att hitta vart allt är hehe, men efter det så kilade vi iväg till coop arenan
och såg matchen, riktigt spännande mot slutet när jag väl började fatta
mig på lite vad som var vad haha, men det blev iallfall 2-1 till luleå :)
fick sen lyssna på emil erik & ogge's snack om hockey typ 40 minuter
men haha, alltid intressant och höra hehe (:

  
       jag hos erik                    erik & ogge (;            smalt
   
emil ogge & erik (:          hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0