det är dig jag tänker på , i hemlighet

tjeenare ! xD

hänt idag? , ööh typ vakna vid 11 for ner till stan å handla en massa saker till kalset imorgon , for upp till frängsmyran å hämtade kim hos joel , pratade lite oså , sen for hem , kort å snabbt berättat av in dag ! ;p
Imorgon ska kim ha kalas som sakt , jag joel & fiffi ska vara lekledare , skojj -.- , HAHAH jag klarar värkligen inte av ungar i 8år åldern , dom e sjuuuuukt jobbiga ;p. oså ska jag baka en massa shit åde , deblir kul iaf xD

asså shiiiiiiiiiiiiiit vad härligt med sommarlov äntligen :). i torsdags så drog alla till hildurs , kören sjöng och lärarna sjöng , trevligt , sen tbx till klassrummet å hejdå trevligsommar , sen så for vi till elina &så :) , vi for till emil & filip oså kom wille å erik & ogge oxå dit , fast ogge typ for lika snabbt han kom ,sen for vi å bada , sen till elina och såg linas kvällsbok  HAHAHAH, eller det var typ bara jag å erik som såg ;s , dom andra dampade runt i hela rummet xD sen gick vi ut å gick runt runt å runt ;p då for wille å erik hem , då typ gick vi å la oss , sen nästa dag så kommer ja inte ihog vafan vi gjorde :O

men nu har ja inte tid att skriva nå mer ;Sss , måste rusa , hej&puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0