helt utslagen

Ja, rubriken talar för sig själv. seriöst jag är helt död just nu ska gå & lägga mig och sova ett tag för jag har ingen kraft kvar i kroppen men hade tänk att skriva om idag annars kommer jag ha glömmt bort allt senare. ja sovmorgon som sakt imorse, ner till skolan började med so, sen hade vi gympa dock coopers. det gick bajs.. men klarade iallfall G nivån men är jätte missnöjd för kan kan bättre! sen var det lunch den sockersöta ungen var oxå i matsalen när vi åt så hade något gulligt att kolla på iallfall :) ja sen var det svenska läs timme, sen rast och sen matte. o m g säger jag bara haha, vi hade ingen lärare så vi skulle jobba själva utan nån lärare då. och hur duktiga tror ni våran klass är på det? det var tamefan kaos där inne haha, några staplade bänkar på varandra, några hoppade runt med stolar, några satt och spelade musik och komenterade alla tjejer i klassen. lovar att vi har sandens mäst omogna klass! vi fick iallfall sluta 10 över 2, vilket gjorde att vi icke hann med den tidiga bussen så satt i korridoren med killarna från klassen brevid. varför kan inte alla killar vara lika gulliga & snälla som dom haha ? :) sen vare typ bara hem. Och elina den blondie far till cypern på måndag, fy så nice att fara bort från boden i en vecka seriöst! nu är jag på depp humör haha, dålig hår dag , dålig smink dag , coopers gick åt fanders , har haft ovanligt mycket skalle värk idag + att jag måste göra en massa läxor oxå, hur kul är inte det ? :) nej nu ska jag sluta klaga & sova istället haha, hare så bra puss ;*

Gillar dig ännu lite grann, innerst inne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0