saknar er så sjukt mycket,

hallå :)
Idag så först så vaknade jag, sen ner till bussen, dubbeldäckare haha, trött som vanligt så satt och retades lite med söt my haha. sen så till skolan och sammlades i klassrummet sen så gick vi den där 'boden i rörelse' gick med elina, hon är så sjukt bra & jag älskar dig gumman! pratade ut om massa saker även fast det var miljoner folk runt om. iallafall det tog typ 1 timme & 20 minuter för oss haha, sen gick vi tillbaka till skolan & käkade mat sen till ishallen och såg den där matchen. men adam den saken satt och tog kort hela tiden så jag böev helt förrvirrad och glömmde hela tiden bort vilket lag som var norrbotten. sn efter första halv lek eller vad de nu kallas så gick typ alla från den andra klassen så då började jag elina elin & moa gå mot stan men vi gick tillbaka igen, fick en skön plats i den andra leken eller vad det nu heter, emils knä haha, fick värdens kramp i benen efteråt för ja nådde inte ner med fötterna! satans så lång man är igentligen, * MEN KÖTTA DÅ ;o * haha magnus.. men norrboten vann iallfall grattis så mycket :) sen efter så for vi till sävast & såg film och hade det trevlanch ode :) puss på er <3 haha jag blev jätte rädd för den där filmen! någon som har sätt rec 1 ? haha blä så jävla äcklig & väldigt dåligt gjort igentligen x) men sen så kom mamma och hämtde mig :) ska snart se en mysig film och bara ta det lungt är ganska slut sen dagen helt seriöst! laat, JO! men iallfall, puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0