Det var något helt fantastiskt, något underbart!

Godmorgon fula-ungar!
vaknade kring 8 idag! jo menare, typ as tidigt för att vara helg haha! men det var kim och max som kom och knackade hårt och högt på min dörr och sa att jag skulle hjälpa dom att starta skoter, men ba yes nice.. sen dess har jag bara prata med Erik om en massa : ) ska snart hoppa in i duschen och sen vara med emil emil och filip, tror jag iallfall : ) blir säkert kul för dom dära ungarna är ju lite små speciella haha!

men..

Tina det du skrev om skogså och allt, fan alltså shit vad jag saknar det seriöst! det var verkligen så att man inte alls behövde bry sig om hur man såg ut, för man behövde inte göra sig fin för någon för alla brydde sig bara om insidan och ingenting annat. och alla minnen som du rabblade upp, jag blev helt seriöst tår ögd! och ganska förvånad att du har så bra minne haha ; ) men jag hade inte riktigt fatta hur mycket kul vi har gjort genom alla åren seriöst.. det hära får mig bara att sakna dig ännu mera, och sanningen som är att det kommer aldrig vara som det var förrut, tror jag du också vet. Men du ska veta att jag alltid kommer älska dig, för du är verkligen bäst! så är det bara : ) och alla ni andra som läser det hära och gick på skogså, tänk efter egentligen, hur nice det var! saknar alla riktigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Tina

Du har varit en sjukt stor del av mitt liv och jag kommer berätta om dig till mina barnbarn ;)<3

2009-04-04 @ 19:04:41
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0