Please don't break me down,

Asså jag vet inte.. känner mig sviken på ord, och det gör ont.

Blev lite mer än bara elina idag hihi :-) men hon är iallfall bäst av dom alla. var iallafall också petter emil filip erik och oskar ett tag. först var vi hos elina sen åkte vi typ till peter pan och såg på film, barnhemmet , jag tyckte helt seriöst den var jätte bra! den var äcklig spännande och läskig på samma gång, och sen var slutet gulligt tycker jag! :-) även fast det var sorligt men.. den är helt klart värd att se tycker jag. och imorn kanske alla vi plus någon fler och minus någon annan ska se film och det igen, men vet inte om jag har så stor lust att fara. kanske blir på bättre humör imorn istället haha :-) ingenting känns typ bra just nu, fast kan bero på att jag är trött och inte har ätit någonting idag. men nu orkar jag inte skriva någe mera, hejdå..


Petter elina filip emil och erik, tror jag iallafall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0