För jag inte sa det som det var

Jaa alltså, jag är ju inte den smartaste på denna jord kanske
Så igår skulle ja ladda telefonen, sen slog jag på den igen, slog min pinkod som jag var helt säker på att det var, smart som jag är så slog jag den tre gånger, sen kom jag på att jag bara hade tagit den baklänges.. 3780 skrev jag, 0873 var det. Och min puk kod är borta, orkar inte vänta två dagar på att dom ska skicka den, så mamma får ta och köpa ett nytt kort. Ja men idag ska jag till luleå en snabbis,måste typ skynda mig nu egentligen, men det är jag inge bra på all (: buhu jag kommer ju inte kunna ta nå bilder idag.. dumma jag.


Snart äre jul igen, snart äre jul igen -.- ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0