Ord räcker inte till

Nej det gör det fan inte, hur ska man kunna förklara något sånt hära med ord, det går inte, det räcker inte till, ord är för små för att kunna beskriva. Men alltså det tog bara ungefär tjugo minuter att gå från emil, till mig, och det är ju som ända längst bort, eller så kanske jag bara gick snabbt för jag var skit rädd att någon skulle komma och typ kidnappa mig haha. Jag elina och david var hos emil, för er som undrade det. Innan det var vi hos elina och såg film, fast då var filip och erik också med. Och nu ska jag sova för jag är trött, och gissa som vad, som en åsna ;) yeah! Eller ska typ borsta tänderna och ta upp alla kläder, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0