Happy new year!

-2010 here we come!

Men först 2009, fyfan vilken jävla år det här har varit! År efter år, alla blir bara bättre och bättre för mig känns det som, och jag hoppas att 2010 kommer bli ännu bättre! Wiho, jag är så glad. När jag tänker tillbaka på det här året får jag bara upp bra minnen, stunder och ögonblick. Så klart har jag vart ledsen och arg och haft dåliga stunder, men helt ärligt, jag vill att det ska vara så. Tänk ett helt år, utan att vara ledsen eller arg, det skulle ju inte funka. Men egentligen så har jag alla underbara personer som finns att tacka för att det här året har varit så sjukt bra, jag säger det för sällan, men jag älskar er! Haha nu börja jag typ gråta när jag börja tänka på hur fina personer det finns runt om mig.. För att göra något som kan bli långt, kort. Det här året har jag utvecklas som person grymt mycket, jag har lärt mig enormt mycket. Jag har träffa nya personer, jag har förlora några också. Jag har gjort stora misstag, och jag har gjort saker som jag aldrig kommer ångra. Skolan har bara gått bättre och bättre. Jag är äntligen helt säker på vem jag är, och hur jag vill ha det. Och jag har världens finaste vänner, familj och släkt! Nä nu blev jag helt tår ögd igen, nu ska jag ta och njuta av dom sista timmarna av det här året med Elina! Sen blir det nytt år, nya minnen, nya misstag (: Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

du är min bästa vän,

du är den bästa av mina vänner.

det menar jag!

och jag vet att det är svårt att förklara,

men det är verkligen så.

jag älskar dig för den du är..

för att du alltid ställer upp för mig

och finns där.

Du är den ende som riktigt förstår mig,

du förstår mig..just MIG.

du vet vad jag tänker på och hur jag känner när jag tänker på det.

du vet exakt vad som pågår i mitt huvud

och du vet vad du ska säga så att det känns åtminstone liiite bättre!

allt jag kan säga är tack,

verkligen TACK!

just för att du funnits där när jag har mått som sämst..

jag älskar dig och kommer alltid finnas för dig <3

2010-01-03 @ 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0