Godnatt :-)

Nej usch klockan är för mycket! borde inte vara vaken, borde ligga i sängen och sova och drömma om allt sött :-) men så är det inte haha.. men så ska det bli nu för nu ska jag iallfall försöka somna till '' The perfect man '' den har jag sett så många gånger så jag kan inte äns räkna men, skönare att somna när det är nå ljud på :-) snart får jag skotern så blir att köra skoter imorn om det inte är allt för kallt. pusss ;-)

In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
If love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect
I cannot count the times I've seen you oh just slip it away
cause of broken hearts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0