I'm your's baby, forever

Ja, hej igen då..
Nu äntligen är jag klart med uppsatsen! eller klar och klar, nu har jag iallfall skrivit ner allt på ett papper nu är det bara att ren skriva lite och hitta några bilder, men det jobbigaste är iallfall klart och tack för det! Ja men kan väll ta dagen lite kort fattat för jag ska sen duscha och sen bums i säng, jag är riktigt trött kan jag säga.

So - engelska . sv/eng - lunch - slöjd - klassråd - tema

så såg iallfall skolan ut, skulle egentligen ha lite andra planer efter skolan men jag hade verkligen inte tid var tvungen att göra bort det hära. sen iallfall for jag till mina underbariga kusiner och möttes av en hel tokig hund som hoppade på mig och pussades för fullt. Så då gick jag och linnea ut med honom ett tag. ja resten av tiden har jag bara pluggat.. en sak som känns otroligt nice är att vi har sovmorgon imorn, tack tack! Nej nu måste jag gå och kolla till ungarna så dom lever iallfall är ju barnvakt, pusss ;-) 


bara för att jag älskar alla så mycket hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0