Robyn - show me love

Ja nu sitter jag hemma, och ja kan säga att jag har saknat mina söta katter och familj haha! Asså har fan då bara pluggat ikväll och det känns helt sjukt en hel kväll med plugg, men sen slutade mamma vid tio tiden och då åkte jag hem med henne för måste ha mera kläder till kusinerna till helgen ska vara ''barn vakt¨ fredag och lördag. Så imorn får jag hjälp av moa som ska sova med mig dära då, kul älskar min Moa krutrök som är king på ingenting hehe :-) ska nog gå och sova strax är så trött, somnade ett ex antal gånger under pluggningen! Nej men nu ska jag se tv en liten stund, pusss :-)

Never thought I would find love so sweet
Never thought I would meet someone like you
Well now Ive found you and Ill tell you no lie
This love Ive got for you could take me round the world
Now show me love, show me life
Baby show me what its all about
Youre the one that I ever needed
Show me love and what its all about, alright

Kommentarer
Postat av: Anton

Vet jag väl?? Bara för att du inte vet! ;]

2009-02-13 @ 14:21:39
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0