Vet att jag har felat, men inget jag har velat

Haha har tänk på en sak nu när det är så många som har blitt less på att blogga.. att min blogg är fan dö trisst haha! men ja ska inte sluta skriva för det, för gillar att skriva och så kan man sen kolla vad som har hänt ode, så bara ni fortsätter läsa så fortsätter jag haha ;-D

Men ligger nu iallfall död framför tv och ser på The hills och mår illa som en kossa! men med min dunder bra kropp kommer det vara borta till kvällen hehe, skulle egentligen vara med elin men det blev inte av huhu ;-( men någon annan dag!

Skola var iallfall typ helt lugn idag, kemi - so - lunch - hemkunskap - fys - matte - svenska, på hemkunskapen gjorde vi bara smoothi och liten läx förhör, och på svenskan låg jag och sov och hade hockey fjortisen emils tröjja som kudde haha! så allt för jobbigt har det inte vart idag, nej usch orkar inte skriva nå mera, pusss ;-)


orka va seriös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0