HAN ÄR TRÅKIGT SNYGG! :-D

Nu har jag hunnit sova tre timmar sen jag kom hem, och det räcker gott och väl till att jag inte kommer kunna sova fören typ kring fem på morgonen, nice! inte.. fast min feber har gått ner och de tycker jag är nice hehe ;-D imorn så tror jag det blir att vara med Elin och Moiz :-) kanske far och se hockey DM som kommer vara i helgen, fast det är ju 93:orna som spelar det men men, det var typ länge sen jag var på hockey hmm.. och snart börjar Lets dance det ska jag se ikväll, missade det förra veckan. äh nu ska jag fortsätta se tv och sluta babbla hära, pusss gurkor ;-)


dahhhh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäävla fjortis jävel

2009-01-16 @ 20:15:05
Postat av: Anton

Fan, alla är ju sjuka nu! ^^ xD

2009-01-16 @ 22:02:14
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0