Ja, jag vet det tyvärr

Snälla sluta kommentera anonymt? skriv iallfall erat namn det är mycket roligare haha!

:-)

Ja jag håller faktist med om 2an den är ju söt.. finns ju hur mycket mer som hellst men det dära var några har mera bilder men dom är svin småa så orkar inte lägga upp dom.. har iallfall försökt plugga på kemin men kom på att jag skrev ner det vi skulle plugga i emils bok! för jag inte hade med min -.- och skrev inte äns klart det haha.. så måste ta reda på det dära imorn vi har kemi direkt på morgonen, jobbigt men men :-) asså åh jag är i världens komplicerade sak just nu, vet inte själv vad jag vill eller känner.. det är helt skummt, asså det är inte något dålig men det är svin komplicerat iallfall ;-D nu är reklamen slut på tvn så jag ska fortsätta se en jätte romantiskt film med mamma sen gå och snusa i sängen :-)
pusss gurkor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0