yeah

Hmm, kanske skulle ha hållt mig vaken dom där timmarna jag sov efter skolan
för nu kan jag då värkligen inte somna, har typ läst igenom allas bloggar två gånger
patetiskt.. kanske ska ta och leka läslus och läsa boken ja fick av moster den värkar
ändå ganska bra, ohja jag borde ha riktigt tråkigt för jag är inte den som läser en bok
i första hand haha! och blä imorn ska jag till tandläkaren och laga två jäkla tänder!
då får man sådan där rolig bedövning i munnen haha. det är kul för det går ju knappt
att prata så hahah. och fick veta vad en viss person skulle göra i helgen, trevligt! -.-
hoppas ni krockar i ett träd eller något hah..  klart man blir irriterad eller kanske avis?
nej det tror jag inte jag är men ändå. juste har kommit på en sak, wow en sak smart
är man då! ;-) ja men iallfall, det finns bara en ända sak absolut ingen vet om mig inte
äns min familj. resten vet alla eller några eller någon haha, men men nu ska jag ta
och hitta något roligt spel på internett eller.. tråka ut mig med läsning hmm.. puss ;*

Mina snyggingar på skolavslutningsdagen, sommar ge mig sommar!
Erik emil william fiiwlip elina elin felicia :-) 

Kommentarer
Postat av: felicia

oooh vad äre som ingen vet ? :}

2009-01-10 @ 11:12:58
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0