Jag saknar dig så enormt mycket nu! (:

Ah det är sjukt, det gör ont att länkta till något haha (:
men ja iallfall, som jag skrev så, eller ja för er som inte förstog så skulle jag ju givetvist fara och shoppa! 700 kronor gick åt till, undekläder, tröja, body, midje kjol, sol glasögon, mineralfoundation och en vit stor väska, och jag är nöjd med det (: hudiksvall hade faktist ganska bra shopping hära, bättre än vad jag kommer ihåg och bättre än vad jag tänkte mig. Stackars linnea fick vara min '' gå tillbaka med den hära'' och '' gå och hämta en annan storlek'' flicka haha (; och ni får nå bilder sen på kläderna, kanske, om jag orkar ta fram allt igen, pusss


Tills vidare får ni nöja er med min IQ pose

Kommentarer
Postat av: mmatilda

FÜFAN VA SMEXIG CHÄJJ ;) <33

2009-07-07 @ 20:55:14
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0