Foto krig med Fiiwlip!


Jag hatar dig, och det vetu (: muhahahaha..

Hatar dig ännu mera om du lägger ut bilderna du tog haha!

Två fula fiskar.. haha kolla vad fralla gör? xD

Dom hära söt pojkarna kom ett tag, emil volumastrar davids hår haha (:


Ja men nu fick ni lite bilder också medans jag väntar på att mitt hår ska torka, sen ska jag fixa mig lite och sen gå till elin och se på film tror jag med några gulliga! vet inte vilka haha (: jag håller på att börja blöda näsblod känner jag nu, måste skynda mig, adios

Kommentarer
Postat av: tina

jag tyckte första bilden på fille var klocklen hahaha! X)

2009-06-11 @ 14:18:12
Postat av: tina

OJ! Klockren* haha o:

2009-06-11 @ 14:18:34
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0