Jag gillar fråge saker, jao

Testet startar - 16:57
Heter - Viktoria Nilsson :b
Min ålder är - fjortis (:

JAG ÄR
Nöjd med min kropp? - njae :b
Nöjd med mitt utseende? - njae, kanske ibland
En typ som gillar att bråka? - nej, eller ibland haha..
Längre än 1.75 cm? - nepp (:
En person som älskar att retas? - mm!
Alltid glad? - haha nae, inte alltid (:
En kille? - nepp (:
En tjej? - japp (:
Positiv när det händer tråkiga saker? - nah, ibland kanske
Neger? - haha nej


JAG BRUKAR
Se på tv? - ibland ja
Vara med mina vänner? - mm (:
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga? - HAHAHHAHA..
Vara naken? - man är alltid naken, bara att man döljer det (;
Sova? - ja ohja!
Spionera om dina föräldrar har samlag? - men usch, nej tack!
Tänka på ditt ex? - kan hända ibland, men sällan isåfall
Sjunga i duschen? - händer väll haha
Skutta runt på stan som lilleskutt? - haha njae, om ja får nå hyper damp kanske
Prata med dig själv framför spegeln? - haha ja alltid (:
Stöta på andra fast du redan har en pojkvän? - typ inte haft pojkvänn på länge så ;b
Knulla folk i röven? - men ja? (:


JAG HAR
Blivit slagen? - jo men dock inte hårt eller seriöst, typ
Fått komplimanger av en okänd? - mjo :b
Skrikit åt en okänd person? - kanske, vet inte
Klarat ett prov? - joda (:
Sårat någon? - mh tyvärr..
Ramlat ner för en trappa? - haha njae inte riktigt, men snubbla
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? - nej nej (:
Haft samlag med en som är 10 år äldre? - nepp :b
Kallat din vän för sexbomb? - njae :b
Stått på ett tak? - jo (:
Klagat på dig själv? - mh
Sagt fula ord till dina föräldrar? - förr gjorde ja de, inte nu längre.. (:
Rymt hemifrån? - nae, eller gjorde ett försök förra sommaren, men då kom mamma in i rummet och sa att vi har en ytterdörr ja kan gå ut igenom haha..
Fuskat på prov? - aa
Tagit droger? - nej!
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt? - haha ja, kallt!.. xD

JAG ANVÄNDER ORDEN
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [ ]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Sköjj [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Peddo [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss? - ja
Taxi? - ja, varje dag typ haha
Bil? - ja
Flygplan? - nae
Moppe? - ja
Häst? - ja
Dubbeldäckare? - ja
Helikopter? - nej
Ambulans? - nej
En röd bmw? - nej men svart
En gul volvo? - haha mm, ful jävla också..
En vit saab? - ja

TESTET
Var skit kul? - långt ifrån
Var spännande? - inte ett dugg
Roligt? - nej, bara bra tidsfördrift
Vem tog du testet ifrån? - sofie (:
Säg ett valfritt ord - gurka <3
Vad ville du få ut av ordet? - att det är gott (:
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet? - HAHAHAHHA!
Vad ska du göra nu? - bra fråga -.-
Vad är det för dag idag? - måndag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig? - kan jag inte säga hära..
Sista frågan, vad är klockan nu? - 17:10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0