Du är inte den du var, du är inte dig själv!

Hahaha hej alla trogna läsare, välkommna till nyheterna, norrbotten!
En flicka från boden vars namn vid Viktoria Nilsson har playat hennes datorn med tv! ja tyvärr är det så att filmer och tv-apparaten, mobilen och läxor har blivit mycket mera intressant än hennes dator! Så hennes blogg kommer inte vara så intressant framöver tills hon har ändra sig och kommer tillbaka till datorn igen! ;-)

Ehja jag har damp ibland.. haha nej men alltså jag är faktist less på datorn sen ett par dagar. Så därför är min blogg så himmla intressant right nu! Men idag var iallfall typ skolan som vanligt, varit helvetes trött på grund av en person som typ höll mig vaken, och så har jag haft jävla ont i magen också om ni ville antecka det med :-) Men efter skolan var jag iallfall med söt Elin! For till steppin vid 5 och ja, tränade? tro det eller ej men ja jag lekte faktist hurtig idag, var klara kring typ 7 då kom min älskade bror, host, och halv fader och hämtade mig och nu håller jag på att frysa ihjäl så ska gå och duscha sen sova, godnatt ;-)

Barn(bror)-misshandel, 112!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0