6 månader kvar! ;-) 183 dagar haha

Hej åter igen då!
sitter och ser på cold case, hänger inte riktigt med vad som har hänt egentligen men. Sitter också och pratar med erik, känner mig hur osocial som hellst men men, ibland äre bara så skönt att prata om ingenting och slippa tänka så mycket på vad man säger :-) och nu funderar jag faktist på att sova, är trött i ögonen men i kroppen är jag på hög varv för att jag har tagit det så lungt idag.. men ska iallfall gå till rummet och se klart mamma mia som jag bara började att se. helt perfekt film att somna till, den är så underbar! pusss

Jag klarar mig faktist fint utan dig.. nu orkar jag inte bry mig längre, din chans, dina val!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre int lilla fjortisen så säg!! ;)

2009-03-03 @ 17:44:06
Postat av: sofie

HON ÄR MIN SÅ GLÖMMMMMM OCH DRÖM ALLA! ;) <33333

2009-03-04 @ 00:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0