Mer än allt annat

Jag är svin trött..
Men iallfall Emil kom vid vet inte vilken tid och så for vi iväg och körde lite över allt och typ försökte få tag på Filip men idioten svarade inte.. korkjävel ; ) så vi visste inte om han var hemma eller inte, for vi dit oså satt nörden med John och spelade haha.. gick vi in då typ stack john oså såg vi Sherek 2 och sen Million dollar baby, blev lite fel ikväll kan man typ säga.. men sen kom mamma och hämtade mig typ tio, när ja gick från filips rum fick jag se hans lillasyster, satans så jävla söt unge jag dör! Jag typ dog när jag såg henne haha, nåw :-) Men blir iallfall hemma från skolan imorn har ont i halsen benen magen och huvudet, not so nice! jaja håller på att se någon film på apparaten pusss 

jo jag är jätte seriös, blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0