Långa sega söndagar

Haha ja jag är fortfarande helt nere, suck, men men. Hatar söndagar, speciellt den hära, för den har gått extra jävla segt.. nu får den vara slut med pappa dagen innan jag bryter ihop totalt. Jävla idioter det finns som tror att jag skryter om att min pappa är död, vad fan är det för jävla tänkande?! Att jag vill ha uppmärksamhet pga det, att jag vill att alla ska tycka synd om mig för det. För det första så pratar jag nästan aldrig om pappa, jag klarar inte av det, speciellt inte med kompisar, dels vet jag att det är så jävla svårt att hitta ord som hjälper när någon är ledsen pga någons död. Det finns nästan aldrig något bra medlidande svar till något sånt. Jag brukar själv bli väldigt tyst och inte vet vad jag ska säga när andra är ledsna för det, för jag vet att man kan säga saker för att stötta, men egentligen hjälper ingenting. Och för det andra, att någon ska tycka synd om mig för det, jag är inte ensam om att ha förlora någon, och den personen som sa det hära vet jag syftade på att det var över tio år sen pappa dog, men tid spelar ingen jäkla roll! Man har alltid ett sår i hjärtat som gör ont, det spelar ingen roll om tid.. Och när någon säger att jag bara gillar min mamma för att jag får mycket pengar av henne, då har jag bara lust att skjuta av huvudet av den, för jag är så jäkla rädd att förlora mamma, jag älskar henne mer än något annat! Fyfan för vissa idioter. Ja det hära gör mig sjukt arg. Hejdå.


Ja det hära blev långt, men jag är sur, och det gör ont


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kan någon gå och säga att du skryter om att din pappa är död? att du vill ha uppmärksamhet? fyfan jag blir så jävla less på alla omogna idioter som finns. hoppas du inte tar åt dig alltför mycket!

2009-11-08 @ 20:42:29
Postat av: Anonym

<3

2009-11-09 @ 19:59:51
Postat av: mmatilda

älskling.. <333

2009-11-10 @ 12:01:58
URL: http://zynd.blogg.se/
Postat av: ffeliiiiicia :)

amen shit!? du skojar, fyfan så jävla lågt, har fan inte läst det för än nu.. åh men allvarligt vem fan skulle helt seriöst tro att manskryter om något sånt!? åh ssså fyfan säger jag bara.

men jag finns här för dig gumman, <3

2009-11-11 @ 18:07:55
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0