It's a love story, baby just say yes

I svenskan så håller vi på att skriva en (mycket komplicerad) insändare, om ämnen krig och konflikter, suck säger jag bara, men nu när jag har börjar så är det faktist ganska intressant det jag sitter och läser om. Jag valde att skriva om invandrare i sverige, som gör brott. Får se vad det blir av det hela, men visste ni att på dom s.k större häkterna så är det omkring 70% som är från ett annat land, det är ganska mycket.. men nog om det. Har massa att plugga på, ska försöka få klart det mesta på insändaren, sen ska jag plugga matte och musik, båda låter helt vrickade, plugga på matte och musik? Ah jag blir galen.. känner mig dunder stressad av någon anledning, och nu kommer jag in på mitt vanliga klagande ;) Är faktist inte så seriös alltid när jag klagar.. det är bara väldigt skönt att få skrivet haha, PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0