You are everything

Jag har alltid sakt det, och jag menar det fortfarande
Hur jävligt saker och ting är mellan oss
så kommer jag alltid finnas vid din sida
den dagen du verkligen behöver mig..

Jo men det är väll tjill (: skulle på hockeyn ikväll, men njae, finns annat som är bättre och mera matcher kommer det ju givetvis. Har typ nyss duscha, och mamma kom nyss förbi med min vita stora vinter jacka, åh jag älskar den, nu ska jag inte frysa nå mera, HAHA fuck you kyla.. jag kanske ska till en någonting som ska sträcka ut min kropp, eller vad nu mamma sa, för jag har alltid as stela axlar, och min nacke gör nästan alltid ont, och den gör så jag får min huvudvärk som jag också alltid har. Haha gud jag är ju fan drottning på att klaga, yes we love it (: nu blir det mys istället eller något sånt dära, pusss


Amen typ stek, alder väder ute nu ju! nån som följer imorn? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0