Röd höga ögon, du ser hur det slutar

Flickan som lekte med elden, män som hatar kvinnor, det finns ingen svensk film som slår dom! Var ikväll och såg uppföljaren, fyfan så bra, ruskigt bra tycker jag.. ni som inte har sätt någon av dom, se dom! Den första blir bättre när man får se den andra, allt hänger ihop. Men vad har jag gjort idag då? Först for jag in till stan och var med matilda, som åkte hem idag :/ tog samma buss som henne. Sen en timme senare for jag och fiffolina och såg på bion. Nu ska jag packa gympa kläder, ta fram något att ha på sig imorn, ställa alarm, borsta tänderna och sen gå och sova, mys.. aja pusss


Natasha Bedingfield - Wild horses!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

du är söt gumman! ;-* älskar dig så jäääkla mkt! <33

2009-09-21 @ 08:06:00
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0