Billionaire

Vem ringde dig senast? Mammi
Vem kysste dig senast? fick en blöt tung kyss av vovven haha
Vem kramade dig senast? Erik
Vad har du för bh på dig just nu? en vit
Vad har du för trosor på dej just nu? vanliga boxer trosor
Har du mens just nu? nä
Lyssnar du på musik nu, vilken låt isf? Club can't handle me - Flo Rida
Vem är nr 32 på din kontaktlista på mobilen? Fanny Öhman, kusin ;)
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? det ska vi inte göra (: <3 från Erik
Vad brukar folk få för intryck av dig? ingen aning, blyg kanske
Har du någon gång klätt dig horigt? njae, jag vet inte.. kanske
Har folk kallat dig slampa? inte vad jag vet iallafall
Har du kallat någon för slampa?: nej
Har du slått någon riktig hårt?: nej kan inte slå någon hårt
Använder du parfym?: jo
Vilka länder har du besökt? Norge, Finland, Danmark och Grekland
Vem sov senast i din säng? älsklingen
Vilka slags killar faller du för? hockey killar, en Erik typ :D
Vad kollar du på först hos en kille? typ klädstilen.. ögonen, håret
Vill du ut och festa nu? lungt
Har du haft sex någon gång? aa, en gång tror jag
Vad är klockan? 22:17
Vad gör du just nu? äter frusna bär och skriver det här
Vilken färg har din mobil? rosa
När var du sjuk senast? har feber nu så..
Har du en egen dator på rummet? Jo
Har du en egen tv på rummet? jo
Händer någonting specillt nästa vecka? typ, jag och Erik firar ett år! & skolan börjar
Händer någonting speciellt nästa månad? jag fyller 16 hihi
Vad ska du göra nu? fortsätta äta frysna bär
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? nä, ibland, beror på
Är du social? jag är typ inte det, ganska tyst och blyg :b
Känner du att du orkar en fråga till? jorååå
Vad tänker du när du vaknar? undrar vad klockan är
kan du gå utan smink? nej, livsfarligt utan smink! omg!.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0