Jag kan inte sova...

Har du ett par gröna string? - aa
Vem var den senaste du pussade? - jordens bästa kille
Vem var den senaste som pussade dig? - jordens bästa kille
Vad har du för trosor på dig? - vanliga trosor
Har du mens? - nope inte nu iallafall
Vad har du för bhstorlek? - 75 A B C D E
Trivs du med det? - joo, det är lite ojämnt men det funkar!
Vem sov du senast med av samma kön? - vet faktiskt inte :o
Vem sov du senast med av motsatta kön? - Erikperikboy
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 112
Gillar du någon nu? - yes!
Vem isåfall? - min lilla pluttinutti
Vem strulade du med senast? - strula -.- jag pussade Erik senast
Vad gjorde du inatt? - det är natt nu, jag kan inte sova!
Och i förrgår natt? - jag sov, jag älskar att sova
Vad gör du innan du kan sova? - ser film
Kan du prata med din mamma om allt? - hmm, beror på, men jo det kan jag nog
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja det hade jag
Har du varit gravid? - nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - jaa det hade jag, men lite för tidigt haha (:
Choklad eller glass? - choklad!
Bindor eller tamponger? - tamponger
Push-up eller T-shirtbh? - mycket skönare med t-shirt bh
String eller hipsters? - hipsters är hundra gånger skönare
Stövlar eller gymnastikskor? - gympaskor
Kjol/klänning eller jeans? - inte klänning iallafall

Insidan:
Har du lätt för att kunna bli kär? - nej
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? - beror på vilka dom andra är
Är du kristen? - nej, eller jag är inte troende iallafall
Har du tvångstankar? - jo, typ bädda sängen innan jag lägger mig haha ;)
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? - jo, eller, jo ibland
Har du bra självförtroende? - vissa tillfällen, vissa tillfällen inte
Är du lycklig? - ja!
Tror du på ett liv efter döden? - hmm.. tveksamt

Utsidan:
Använder du smink? - ibland, men det är jobbigt att ta bort haha
Använder du hårprodukter? - jo värmeskydd
Har du tonat / färgat hår? - jo nog har jag det
Följer du alltid det senaste modet? - nej, jag bryr mig inte så mycket i ''mode''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0