I wanna be a part of something I don't know

Nu är jag så jäkla less.. Vilket jävla skit. Jag är rent ut sagt förbannad! Det här är inte sommar, jag vill ha shorts väder! Inte vinter kläder väder.. Okej lite över driver jag hehe. Nej men seriöst, det skulle verkligen inte skada med lite varmare iallafall. Jag fryser med skin jacka på, och det är inte okej. Okej? Och jag beställer gärna kanon väder till i helgen, och nästa helg. Nåja, är hemma från minigolfen, hatar mygg och ligger just nu och äter typ världens största vindruvor! Jag skojar inte.. nästan som en liten golf boll stora. Imorgon jobbar man förmiddag, alltså inte mobbad och jobbar på kvällen när alla andra drar en hand tralla, och dessutom får jag en ny arbets kamrat för en dag, woho slipper Sebbe! Skoja bara, nästan.. Vet ni, snart kan jag prata Norska utantill ;) Den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0