And I want it now

Äntligen har det börja bli lite svalare, det är så skönt att vara i mitt rum senare på dagen för det blir extra svalt här på grund av en fläkt som är precis utanför mitt fönster. Har hunnit ta en kall dusch sen jag kom in, grymt skönt! Vart ute i solen i 7 timmar haha, det känns kan jag lova, kinderna är röda och jag är helt yr för att jag har druckit för lite vatten. Jag måste vara den dåligaste personen i allt, allvarligt jag är värdelös. Vi har kört kubb hela eftermiddagen typ, jag vann en gång av typ.. sex gånger kanske? Det måste ha vart ren tur bara.  Även hunnit vara förbi Godis Arenan och hyrt två filmer, Music And Lyrics och She's The Man, som jag tänker se ikväll. Eftersom alla typ är borta eller upptagna så är jag mobbad ikväll (: Men det går det också! Äh nu ska jag hämta hundra liter vatten, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0