I’m having fun don’t put me down

Asså vad är det för fel? är det fel på min dator eller på Blogg.se? Texten ska vara i mitten! Morr.. Men nu har jag iallafall duschat, gud vad jag kommer sova gott inatt. Ny bäddad säng och städat rum, ren och vältränad (skoja bara haha..) sen om Erik också skulle vara här skulle det ju vara helt otroligt bra! :D Men så bra blir det tyvärr inte, jag överlever. Jag har blivit väldigt kräsen sista tiden, nu pratar jag om apelsiner, hur man ska äta dom. Man ska ha dom i kyllskåpet så dom blir kallla, det är så mums! Varm apelsin är inte lika mums.. Nu vill Albin ha hjälp med att koka ägg, ska vara en duktig kusin och hjälpa han, samtidigt som jag ska ta ut mina goda klyftade kalla apelsiner! Nu skriver jag om ingenting haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0