Take it higher

Medans mitt hår torkar lite kan jag passa på att bloggeliblogga. Har vart med Felicia ikväll, hon solade, inte jag faktiskt. Sen for vi och hyrde en film som var väldigt, väldigt gullig! The ugly truth. Jag ser på den nu igen haha. Så typsikt med gulliga filmer, jag kan se dom om, och om, och om, och om igen. Mamma mia filmen tillexempel, den har jag sett minst 20 gånger, och jag tycker fortfarande den är lika söt. Sen om man ska byta samtalsämne till det här med att ladda in bilder på datorn från mobilen.. hmm, jag gör det imorgon istället. Nu måste jag torka håret sen gå och lägga mig, ser framemot en till härlig skolvecka! Nu ljög jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0