Ingen rubrik

Nu var denna dag över, och nu är jag ledig ända fram till klockan 12 på Måndag. Så fruktansvärt himla underbart skönt. Sitter just nu och funderar lite över julklappar, har nog kommit på vad jag ska köpa till alla. Måste dock vänta med att köpa dom, för jag hinner bli så nyfiken (även fast jag vet vad jag själv har köpt) att jag alltid lyckas säga vad det är.

Bröt mitt löfte idag också. Att inte gå in på H&M alltså. Men den här rosa fina tröjan bara ropade på mig när jag gick förbi, den ville att jag skulle köpa den, den behövde flytta in i min garderob, den var ju ensam där bland sina andra elaka rosa vänner. Hm, lyckas ju faktiskt övertala mig själv nu haha. Men 80 kronor, för billigt, kunde inte låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0