Onsdag

Har varit på hockey ikväll med Linn, Munk, David, Martin, Rova och Ida. Shit, det där blev för mycket namn.. Och vem bryr sig egentligen om vem jag har varit med? Skulle ju kunna skriva: Har varit på hockey ikväll, men det låter så tråkigt. Och: Har varit på hockey med några ikväll, det låter som att dom är Det, att dom inte har några namn.. Men att skriva alla namnen låter bara jobbigt. Vilka problem! Boden vann matchen hur som hellst.

Sitter här ny duschad och väntar på att håret ska torka så jag kan gå och lägga mig. Är jätte trött. Jag ser fram emot morgon dagen. Det känns kul, att somna till någonting man längtar till, och sen att vakna upp och veta att det är ännu närmare till det då. Fast livet suger ju fortfarande, livet suger alltid. Lär dig livets stora gåta, livet suger hårt som en kråka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0