Linnea är bäst/ Linnea

Hej! Imorse hann jag inte ens vakna så var jag på väg mot Norrigården för lunch. Jag hann inte ens morgon kissa innan vi for, så illa var det. Efter vi hade ätit så gick jag och Linnea på stan ett tag. Hade tänkt lämna kortet hemma men såklart tog jag med mig det, tänkte (Linnea är bäst) inte slösa något men såklart kom jag hem med en påse. Köpte två tidningar och ett par harems byxor.

Jag har alltid tyckt dom är skit fula, men dom var ju galet sköna! Älskar dom nu. Skönaste byxorna jag någonsin har haft på mig. Fortfarande skit fula men. Snart ska jag börja cykla iväg mot Erik! Mysmysmys. Ska bara få Linnea att inse att hon inte alls är bäst. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0