Varning - dödligt tråkigt inlägg

Hejsan. Nu hade jag tänkt berätta om min otroligt hektiska dag. Började med att jag vaknade, var himla sugen på något icke nyttigt, slutade med en kladdkaka i ugnen. Medans den var i gräddnings tillstånd så sa Erik att jag skulle komma till han innan hans träning. Blev världens största skutt in i duschen, rekord snabb klä-på-mig-kläder och sen i rask takt iväg mot Bondevägen. Ja, kladdkakan fick stå helt o rörd i köket.... Stackarn :(

Väl där såg vi tv och sånt där som andra inte ska veta (det där var på skoj, för dom seriösa typerna). Vid 5 tiden blev det planerat att fara och sola med Amanda och Fiffi. Sprang hem som en jude för att hinna byta till vinter jackan och packa väskan, för att sen gå till bussen och låtsas som om jag inte alls var genom blöt av svett. Vilket jag var.

Att sola var väldigt, väldigt, väldigt skönt. Amanda for därifrån någon gång som jag missade efter som jag hade ett solarium på andra sidan jord klotet ifrån dom. Så då var vi bara 2. Var tvungen att få någon mat i magen och tiden räckte inte till att fara hem och äta, så det blev Max mat (kanon kombination med träning). Gott var det!

Sen fortsatte mitt äventyr med att Fiffi tog bussen hem och jag började vandra mot stepin för ett dö jobbigt tränings pass med min vän Elin. Eller rättare sagt - krigaren Elin! Efter vi hade tränat så gick vi in till stan och tog skilda bussar på resan mot våra hem.

Tror ni jag fick sätta mig ner på min älskade säng som säkert hade saknat mig under hela dagen jag var borta? Svar nej. Blev en promenad till Ida med Fiffi. Ett mysigt avslut på denna Måndags kväll. Perfekt! Sist av allt promenerade jag hem, och dra mig baklänges vad jag är trött på att gå och röra på mig just nu.

Nu ska jag slå på Glee och hämta lite kladdkaka, namnamnam. Imorgon har jag lika fullt upp. Det här är inte likt mig, verkar som att jag helt plötsligt har fått ett liv mitt i allt? Om man bortser från att jag skriver ett totalt onödigt och långt inlägg.. Godnatt!


Såg just hur helt underbart ren spegeln är.. snark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0