Söndag


Imorse när jag vaknade var det helt kaos. Jag låg tvärs över sängen, förstod inte vart jag var, Erik var borta och allt var helt fel. Ni vet så där kaos som det brukar bli ibland. Men när jag hade vaknat till kom jag på att Erik hade farit på match tidigt och att jag bara hade ovanligt stor plats för mig själv i sängen. Det löste sig till slut! Bra teamwork hjärnan!

Nu under kvällen har jag, Mamma, Kim och Nisse varit och ätit middag på Ming och sedan sett på bio, Svensson Svensson. Den var helt okej, kanske mer en vuxen film, lite halv kass humor sådär men annars helt okej! Och nu blev jag helt plötsligt svin förbannad, råkade göra sönder sudda knappen på tangentbordet nyss, och den går inte att stoppa tillbaka.. SNÄLLA DÖDA MIG vad irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0