Kära sommar, kom tillbaka

Hej hej hej. Den här dagen har varit regning. Minst sagt. Och tyvärr har vi gympa varje vecka just den här dagen, ute gympa dessutom. Och bara därför var det tvungen att ös regna bara därför. Var helt genom blöt. Fast efter ett tag, när jag redan var genom blöt, var det ganska kul att leka i regnet. Som att man blev liten igen.

Imorgon blir det dock andra bullar! Då ska nämligen op krigarna samlas på skolan 06:10 för att sen fara iväg och bli offer i en buss olycka. Jag har ingen aning om hur jag ska förklara det hela, men det ska bli skit kul hur som haver. Vi ska få bli sminkade till olika skador osv. För att fatta mer, läs här. Och för att toppa hela dagen så kommer Erik hem imorgon. Känner mig som ett litet barn dagen innan julafton! Wiho pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0