Bla bli blö

Godmorgon. Idag är jag på monster humör. Det är så olika från månad till månad hur det slår, ibland kan jag vara lika glad som vanligt och ibland blir jag hur arg och irriterad som helst. Det suger åsna. Stackars Erik som måste stå ut med mig just nu. Önskar att det fungerade när man verkligen anstränger sig för att inte bli arg, men det fungerar inte!! Då blir jag arg på det istället..
 
Jaja. På ett tag ska jag ta bussen och åka och luncha med Fiiwlip och Helena! På stans godaste ställe dessutom, älskade lilla Artic thai. Har helt allvarligt varit sugen på deras starka mat i nästan två veckor, så nu är den fasen dags! Även fast jag egentligen inte har råd, men det skiter jag i just nu. Jag är värd en god lunch. Tänkte även ta en promenad hem därifrån, lagomt långt och bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0