Big head and flintis

Tjo bre (hatar början och rubrikerna på inlägg..). Har precis kommit ur duschen efter ha varit helt genom blöt av svett. Fyfasen så skönt det är att jag äntligen börjar komma igång med träningen igen. Är ju så fruktansvärt skönt efteråt. Eller i alla fall precis efteråt. Träningsvärk hade jag kunnat skippa faktiskt.. De två senaste dagarna har varit en plåga. Började fundera där ett tag om jag hade fått en muskelsjukdom haha.. Sjukligt.
 
Hmm, ja, mer än så hade jag nog inte att säga. Gud vad mitt liv är intressant, varje inlägg jag skriver blir jag så förvånad själv över hur intressant det faktiskt är! Eller något i den stilen. För att avsluta detta inlägg snyggt tänkte jag lägga ut jordens fulaste bild. Kan ni lova att inte skratta? Snälla? För jag blir nästan nervös över att lägga ut den.. Hoppas du ångrar dig att du ville se bilden igen Jennifer.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahahaha skrattar än, så fruktansvärt ful

Svar: Hahaha alltså, fulaste bilen EVER
viktoria nilsson

2012-12-19 @ 17:53:50
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0