Fyra veckor kvar

Igår hade vi en typisk Fredags mys kväll med Emma och Micke. Lagade mat, åt godis och såg på film. Såg bland annat skräck filmen The women in black, stundtals ville jag nästan börja gråta för att det var spännande/läskigt för länge. Så den kan jag rekommendera! Dock var slutet inte alls så bra.
 
Ligger just nu i sängen och tare ba löngt. Var och spelade tennis (fan alltså, om man skulle ta och bli bra i det, det verkar ju skit roligt!) men regnet ville inte att vi skulle vara ute. Så ligger och funderar på om jag ska orka börja se paradise hotel igen.. Jag är en dokusåpa nörd och älskar att se all drama, sen vet jag att Helena också har börja se, och det är roligt att sitta och diskutera med henne om det haha. Får se, jobbigt att bli fast i det och behöva vänta på nya avsnitt. Nåja, hejdåhejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Helenaaa

hahah serier! <3

Svar: fan nu är jag fast haha....
viktoria nilsson

2012-07-15 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0