Onsdagen den elfte Juli

Jag lever i mina harems byxor nu för tiden. Jag tycker de är det bekvämaste jag har i hela min garderob (okej nu ljög jag, jag har ingen garderob längre, mina kläder har bosatt sig här hos Erik i små lådor). Synd bara att de är ganska fula, det är ingenting jag egentligen bryr mig om, men min häck ser enormus ut haha. Men fula eller inte, de är sköna! Köp ett par om ni redan inte har det.
 
Ye. Om två dagar har Erik jobbat klart för den här sommaren. Äntligen. Visst nu för tiden är jag med honom hela tiden. Men när hösten kommer börjar hockey säsongen om som vanligt, och då försvinner all denna tid. Dessutom får dem en serie som sträcker sig längre bort iår, vilket innebär längre borta matcher, vilket innebär att dem kommer vara borta hela helgerna när dem åker. Och det suger lite. Okej rätt mycket. Men det är väl det som ingår när man har en kille med hockey rumpa.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0