Trästocks

Nu är vi hemma efter en helg i Skellefteå! Och jag känner mig helt död. Fy fasen vad jag är glad att vi valde att bo i Oskars lägenhet. En varm säng, dusch, toa och bara en varm lägenhet. Tyckte synd om alla tältare.. Lördagen var jag fruktansvärt bakis så att jag lyckades sova när över femton personer satt i lägenheten och skrek. Har aldrig varit så seg som jag var då. Dra mig baklänges alltså.
 
Har ändå haft en grym helg! Roligaste stunden var när vi skulle försöka ta oss in på campingen utan att bli sedda. Kändes som att man var med i en action film när man låg där i skogen och gömde sig för förbipasserande poliser och vakter. När man ställde sig upp och sprang för hela livet till ett nytt gömställe, för att fortsätta gömma sig där tills kusten var klar, och sedan slänga sig under ett stängsel och rulla under och låtsas som att man var en camping människa som bara hade blöt jord på hela kroppen utan anledning. Tack mina fina vänner för att ni alltid gör allting så himla roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0